Ett märkligt 20-årsjubileum

Förhoppningsvis läser inte min Mommo det här innan imorgon. Här är nämligen årets födelsedagsdörrkrans.

 
Det är faktiskt första lingonriskransen jag binder på hur många år som helst… Ja kanske rent av 20! Och av en händelse råkade jag faktiskt titta på ett foto av mitt livs första dörrkrans, tidigare idag.

  
Det hela ser lite bisarrt ut med min lillebror som tittar fram, och min jättestora hand till vänster. Jag var säkert stolt över kransen då när jag kom hem med den från skolan, och tydligen var mamma det också som dokumenterat med flera bilder till och med.

Men iaf kan vi ju konstatera att kransbindartalangen har utvecklats bra!

Lämna en hälsning

