1.

  
Jag hakar på min kompis Cindys julkalender med rubriker, så där lagom för en hemmamamma utan energi.

Tatueringar alltså. Jag har aldrig riktigt lockats att göra en tatuering, men nu har jag faktiskt ändrat mig och skulle bra kunna ha en iaf. En liten ”lätt” och enkel sak, inget kompakt svart mörker. Det finns två stycken jag kunde tänka mig.

Mina barns namn. Jag såg den här bilden på Sofie B-N’s instagram och kände ett starkt behov av att få ha Leon och Mileas namn på min handled. Något lika enkelt och snyggt.

 

Det andra alternativet är något som binder mig och Daniel. Inte nödvändigtvis istället för vigselringar, men som ett komplement. Till våren har vi varit ett par i 10 år, så då skulle det passa bra med något litet för att fira. Jag tänker kanske något sånt här:

 
Nu tänker kanske en del att det är ”riskabelt” att göra en tatuering med sin man, ni vet, in case of… Men vi vet att vi har hittat rätt person i den andra, och har inga planer alls på att gå olika vägar. 

Det om tatueringar alltså.

One thought on “1.”

  1. Jag vill å ha en tatuering, bara en liten, på vristen. Den syns förvisso bara på sommaren då, men vad gör det. Vill ha något litet mönster eller text, ex. barnens namn…
    /Kitty

    Gilla

Lämna en hälsning

