Into the woods of källbackan

   
    
    
    
 
Det var verkligen i sista minuten vi kom oss ut idag. Hade det tagit liite lite längre så hade vi nog råkat ordentligt i luven på varandra, 2,5-åringen och jag. Han har en envishet mycket värre än sin mor (hmm) och ett nonschalant sätt som jag minns att min ena bror vann många stridigheter med mot mig. Men så kan det också bero på min stundvis väldigt korta stubin och att jag kan vara ett brutalt pms-monster.

Hur som helst kom vi oss ut efter att ha bråkat om vilka skor som skulle på fötterna, och traskade saaaaakta iväg till skogen. Vi är lyckliga som får bo bara ett kvarter ifrån en vacker skog med många stigar, höga tallar och sällsynta stenmurar i. Dessutom finns det två hästar att säga hej till.

Milea sov i vagnen, Leon sprang omkring, och jag passade på att testa nya kameran (panasonic lumix Lx100) lite mer ingående. Jag älskar macrofunktionen och hur enkelt det är att fokusera fastän skärpedjupet är så litet. Älskar’t! 

Lämna en hälsning

