loppisrace på källbacken 2015

TACK! Jag är överväldigad av hur mycket folk som var i farten här på källbacken igår, och tydligen så räknas loppisracet till ett av stadens större evenemang (i alla fall om man ska tro vår vårrulleförsäljare på torget, hon som bara säljer på helgerna annars).

Vi fick ett fantastiskt väder, och försäljningen gick bra. Gladast är jag ändå över de många möten som blev av, och alla pratstunder med bloggare, florister, diabetessköterskor, trädgårdsentusiaster, bekanta och obekanta (fastän inte alla bloggare gav sig till känna, har jag hört i efterhand). Det var en sån fantastisk dag på många sätt. 

        Loppisracet på källbacken tar paus nästa år, men jag kommer att ha öppen trädgård redan i augusti. 17.8 startar årets Nykarlebyvecka och den första dagen öppnar jag mina grindar igen som en del av programmet. Då är ni välkomna! Före det får ni också komma bara ni hör av er först.

Lämna en hälsning

