Det är en del jobb inför visning

20130815-005934.jpg

20130815-005941.jpg

20130815-005948.jpg

Det tar sig!! Och det gör ju verkligen skillnad för trädgården också!! Imorgon måste jag skicka Daniel att hämta mer stenar så jag iallafall får avsluta kanten runt gräsmattan… Hade släpvagnen varit ledig hade han fått ta stenar så det räcker runt fler kanter, men imorgon får jag nöja mig med en mindre mängd.

Innan måndagens öppna trädgård tänkte jag hinna sätta igång med gångarna också. De behöver inte bli färdiga, men bara så att man ser ditåt hur det ska bli så småningom.

Jag vet inte om staketet mot min brors gård hinner komma upp, men något ska ni ju få se fram emot till nästa års visning också.

Lämna en hälsning

