Trädgårdsfeng shui

20130516-105011.jpg
Jag har feng shuiat bort torkställningen på vår gård, för finns det något mycket fulare än de där snurrställningarna att hänga tvätt på? Ja det vore väl kanske studsmattor och de där ställningarna som folk hänger amplar på på sommaren. Jag spyr lite och tänker på vilken tur jag har som slipper studsmattan på gården ännu några år! Det kan ju till och med hända att studsmattor är väldigt ute då när Leon blir så stor att han klarar av dem. Vi kan ju alltid hoppas!

Vår torkställning har varit väldigt lite använd, så det kändes inte som att jag mister något när jag lyfte bort den. Vi torkar ändå alltid kläderna inomhus.

One thought on “Trädgårdsfeng shui”

Lämna en hälsning

