Villaliv i ur och skur

Vi trotsade vädret och for till villan idag, Mommo, Moffa, kusin Fanny och vi.
Något särskilt program hade vi väl egentligen inte. Med min långa makes hjälp beskar jag äppelträdet… för klättra på stegar får jag inte göra, så då fick han ta hand om grenarna i toppen efter att jag pekat ut vilka som skulle bort, och vilka som skulle riktas vart.
Vi tog upp lite potatis, hann både med grillad korv och kaffe på det innan vi sökte oss hemåt. Men frisk luft och lite villaliv är inte fel fastän det var lite småkyligt och det har tagit mig en låång stund att återfå kroppsvärmen sedan vi kom hem.

2 thoughts on “Villaliv i ur och skur”

Lämna en hälsning

