What kroppen wants.

Sedan jag var utbränd och mådde skitdåligt varje dag, har jag börjat ge kroppen det den vill ha. Vill kroppen inte stiga upp 09.30, utan snooza i två timmar, så ger jag kroppen det, för att det antagligen är det den vill ha just då. Man ska vara snäll med sin kropp.

Jag åt frukost kl 12, duschade, vek ihop berget av kläder i badrummet, läste bloggar, och nu ska jag gå ut och bespruta plommon- och äppelträdet med tallsåpa för att slippa bladlössen. Sen ska jag så smånginom fara till jobbet. Studentrosorna kommer idag, så det är en hel del som ska snittas och sättas i kylen, och det är där jag kommer in i bilden.


4 thoughts on “What kroppen wants.”

  1. Vill bara säga att du gör fantastiska brudbuketter. Man vet vart man ska vända sig till då man gifter sig 😉

    Gilla

Lämna en hälsning

