If tomorrow never comes

Det var sjukt hur varmt och behagligt det har varit ikväll! Jag säger ikväll, för tidigare idag var det svinkallt när man försökte klä sig för varmt väder (jag skyller på fb och diverse bloggar jag läste innan jag gick ut idag).

Hela tre gånger idag har jag fått gå in och mäta blodsockret för att konstatera att det varit på lägre sidan och sedan äta något. Det är lite jobbigt, men det funkar.

Jag tänkte försöka somna en vettig tid ikväll, så därför får ni vänta på en trädgårdsuppdatering ända tills imorgon.

Tack o gonatt!


Lämna en hälsning

